.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز مانور اطفاي حريق در جنگل‌هاي شمال

مانور اطفاي حريق جنگل‌هاي شمال به ميزباني استان مازندران در جنگل‌هاي دودانگه شهرستان ساري ساعت 10:27 دقيقه امروز با دستور استاندار مازندران آغاز به كار كرد. 


به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس از ساري، اين مانور در روستاهاي تلاوك، استخر سر و كتريم شهرستان ساري در سطح 30 هكتار از جنگل‌هاي اين منطقه آغاز شده است.
مديركل بازسازي و حوادث غير مترقبه استان مازندران در اين ارتباط به خبرنگار فارس گفت: مانور حوادث غير مترقبه با موضوعات حوادث طبيعي در استان‌هاي مازندران، اردبيل، خوزستان، كرمان و فارس در تعطيلات نوروزي برگزار مي‌شود.
بهزاد پور محمد با اشاره به اينكه در برگزاري اين مانور 20 دستگاه اجرايي و شركت‌هاي مرتبط با جنگل همكاري دارند تصريح كرد: استان‌هاي تهران، سمنان، قزوين، خراسان شمالي و رضوي نيز به عنوان استان‌هاي معين در اين مانور حضور دارند.
پور محمد وضعيت حريق فرضي در اين مانور را آتش زدن كاه و كلش موجود در اراضي مزروعي كشاورزان عنوان و بيان كرد: حريق در اين مانور سطحي است ولي به علت وزش باد شديد، شدت حريق افزايش و دستگاه هاي اجرايي در مهار آن همكاري مي كنند.
مديركل بازسازي و حوادث غير مترقبه استان مازندران هدف از برگزاري اين مانور را آمادگي دستگاه‌هاي امدادي و خدماتي، هماهنگي بين دستگاه‌هاي امدادي و خدماتي و همچنين فرهنگ‌سازي و جذب مشاركت‌هاي مردمي در مهار بحران‌هاي حوادثي بيان كرد و گفت: مانورهاي برف و سرمازدگي، تصادفات جاده‌اي، سيل و آبگرفتگي و زلزله و طوفان نيز از جمله مانورهايي است كه با همين هدف در استان‌هاي ديگر برگزار مي‌شود.



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.201 seconds.